Aj

november 26, 2008 at 11:06 e m (Johannes skriver)

Det värker i mina fötter. Ganska ordentligt till och med. Det blev en lång dag på jobbet med mycket förberedande inför den stundande julhandeln. Det är långt ifrån färdigt, men mycket blev ändå gjort. Tiden sprang iväg snabbare än jag trodde.

Väl hemma har vi burit ner sommardäcken, jag har duschat (vilket gav mig fortsatt onda men ack så rena fötter) och sett ett avsnitt House. Och nu är klockan över tolv…

Kanske lika bra att komma i säng nu, så kanske jag orkar upp lite tidigare imorgon. De senaste dagarna har varit fruktansvärda på morgonen och inkluderat minst en halvtimmes snooze.

Imorgon kommer min mor och hälsar på. Tjiho!

Kommentera

